۳

 

رضایت مشتری

 

(نوری و فتاحی؛ ۱۳۸۹)؛ (آشتیانی و همکاران، ۱۳۸۹)؛ (آشتیانی و همکاران، ۱۳۸۹) ؛ (دیواندری و دلخواه، ۱۳۸۴)Parasuraman et al. (1994, 1998)

 

 

۴

 

کیفیت خدمات بانکی

 

(حقیقی کفاش و ؛ ۱۳۸۸؛ عبدلی و فریدون، ۱۳۸۸)؛ (دیواندری و دلخواه، ۱۳۸۴)Parasuraman et al. (1994, 1998)

 

 

۵

 

پاسخگویی

 

(حقیقی کفاش و ؛ ۱۳۸۸)؛ (دیواندری و دلخواه، ۱۳۸۴)Berry, et al. (1990)

 

 

۶

 

امنیت

 

(حقیقی کفاش و ، ۱۳۸۸؛ نوش آبادی و پرویزیان، ۱۳۸۸)Fahy, J.(2009),

 

 

۷

 

مدیریت ارتباط با مشتری

 

(معینی و بهراد مهر؛ ۱۳۸۸؛ معینی و بهراد مهر؛ ۱۳۸۸)؛Bloemer et al., 1998

 

 

۸

 

نام تجاری

 

(معینی و بهراد مهر،۱۳۸۸؛ باورصاد و همکاران، ۱۳۸۸، عبدلی و فریدون، ۱۳۸۸)؛Cretu, A. E., & Brodie, R. J. (2007).

 

 

۹

 

فناوری اطلاعات

 

(شیخان و همکاران، ۱۳۸۸؛ نوش آبادی و پرویزیان، ۱۳۸۸)،Smart   and Wolfe, (2007)

 

 

۱۰

 

وفاداری مشتریان

 

(عبدلی و فریدون، ۱۳۸۸)؛ (آشتیانی و همکاران، ۱۳۸۹)؛ (سید جوادین و همکاران، ۱۳۸۹)Bloemer et al., 1998

 

 

۱۱

 

کارکنان

 

(عبدلی و فریدون، ۱۳۸۸)Abratt, R., & Mofokeng, T. N. (2001).

 

 

۱۲

 

۴ عامل رقابتی پورتر

 

(باقری، ۱۳۸۷)، (کرمانشاه و عبدی، ۱۳۸۷)Jeyavelue, S. (2007)

 

۱-۹-تعاریف متغیرها و اصطلاحات تحقیق

 

تعاریف مفهومی:

 

عوامل کلیدی صنعت بانکداری: این متغیر بر اساس مدل پنج فاکتوری پورتر (۱۹۸۵) سنجیده می شود که در این پژوهش ما سه مؤلفه ی رقابت موجود، قدرت چانه زنی مشتریان و تهدید تازه واردان (رقبای جدید در صنعت) را مورد مطالعه قرار می دهیم.

 

رقابت میان شرکت های موجود: میزان رقابت موجود تعیین می کند که تا چه اندازه ارزش ایجاد شده توسط یک صنعت، از طریق رقابت با رقبای موجود از بین می رود (کاراگیانوپولوس و همکاران، ۲۰۰۵).

 

قدرت چانه زنی مشتریان: قدرت چانه‌زنی مشتریان، توانایی مشتریان در کاهش‌قیمت و تلاش برای کیفیت بالاتر یا خدمات بیشتر است (باتن و مک مانوس، ۱۹۹۹).

 

بررسی میزان ارتباط سوالات آزمون پایانی درس جغرافیا پایه اول و دوم …

تحقیق – رشته صنایع غذایی بررسی طرح جایگزینی عرقیات سنتی گازدار بجای نوشابه‌های غیرالکلی گازدار

سایت مقالات فارسی – رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی

  ,۱۳۸۸ ,؛ ,همکاران، ,al ,۱۳۸۹ ,    ,و همکاران، ,et al ,۱۳۸۹ ؛ ,عبدلی و

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دفتر مهندسی نقشه کشی طراحی ساختمان اصفهان کانون علم الهدی مرجع اندروید ایران فروشگاه قهرمان عسل نمدار کبودوال خلاصه کتاب اصول مذاکرات مکاتبات و قراردادهای تجاری راه اندازی هایپرمارکت، مال، فروشگاه زنجیره ای و مجتمع های تجاری khonyagarblog مواد آرایشی بهداشتی شماره مجازی