۳
رضایت مشتری
(نوری و فتاحی؛ ۱۳۸۹)؛ (آشتیانی و همکاران، ۱۳۸۹)؛ (آشتیانی و همکاران، ۱۳۸۹) ؛ (دیواندری و دلخواه، ۱۳۸۴)Parasuraman et al. (1994, 1998)
۴
کیفیت خدمات بانکی
(حقیقی کفاش و ؛ ۱۳۸۸؛ عبدلی و فریدون، ۱۳۸۸)؛ (دیواندری و دلخواه، ۱۳۸۴)Parasuraman et al. (1994, 1998)
۵
پاسخگویی
(حقیقی کفاش و ؛ ۱۳۸۸)؛ (دیواندری و دلخواه، ۱۳۸۴)Berry, et al. (1990)
۶
امنیت
(حقیقی کفاش و ، ۱۳۸۸؛ نوش آبادی و پرویزیان، ۱۳۸۸)Fahy, J.(2009),
۷
مدیریت ارتباط با مشتری
(معینی و بهراد مهر؛ ۱۳۸۸؛ معینی و بهراد مهر؛ ۱۳۸۸)؛Bloemer et al., 1998
۸
نام تجاری
(معینی و بهراد مهر،۱۳۸۸؛ باورصاد و همکاران، ۱۳۸۸، عبدلی و فریدون، ۱۳۸۸)؛Cretu, A. E., & Brodie, R. J. (2007).
۹
فناوری اطلاعات
(شیخان و همکاران، ۱۳۸۸؛ نوش آبادی و پرویزیان، ۱۳۸۸)،Smart and Wolfe, (2007)
۱۰
وفاداری مشتریان
(عبدلی و فریدون، ۱۳۸۸)؛ (آشتیانی و همکاران، ۱۳۸۹)؛ (سید جوادین و همکاران، ۱۳۸۹)Bloemer et al., 1998
۱۱
کارکنان
(عبدلی و فریدون، ۱۳۸۸)Abratt, R., & Mofokeng, T. N. (2001).
۱۲
۴ عامل رقابتی پورتر
(باقری، ۱۳۸۷)، (کرمانشاه و عبدی، ۱۳۸۷)Jeyavelue, S. (2007)
۱-۹-تعاریف متغیرها و اصطلاحات تحقیق
تعاریف مفهومی:
عوامل کلیدی صنعت بانکداری: این متغیر بر اساس مدل پنج فاکتوری پورتر (۱۹۸۵) سنجیده می شود که در این پژوهش ما سه مؤلفه ی رقابت موجود، قدرت چانه زنی مشتریان و تهدید تازه واردان (رقبای جدید در صنعت) را مورد مطالعه قرار می دهیم.
رقابت میان شرکت های موجود: میزان رقابت موجود تعیین می کند که تا چه اندازه ارزش ایجاد شده توسط یک صنعت، از طریق رقابت با رقبای موجود از بین می رود (کاراگیانوپولوس و همکاران، ۲۰۰۵).
قدرت چانه زنی مشتریان: قدرت چانهزنی مشتریان، توانایی مشتریان در کاهشقیمت و تلاش برای کیفیت بالاتر یا خدمات بیشتر است (باتن و مک مانوس، ۱۹۹۹).
بررسی میزان ارتباط سوالات آزمون پایانی درس جغرافیا پایه اول و دوم …
تحقیق – رشته صنایع غذایی بررسی طرح جایگزینی عرقیات سنتی گازدار بجای نوشابههای غیرالکلی گازدار
سایت مقالات فارسی – رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی
,۱۳۸۸ ,؛ ,همکاران، ,al ,۱۳۸۹ , ,و همکاران، ,et al ,۱۳۸۹ ؛ ,عبدلی و
درباره این سایت